19 iul. 2015

Placinta cu spanac

400g spanac congelat, 150gr branza, 1 ceapa, 100gr smantana, 50gr unt, 2oua, 1pch foi placinta

Este pentru prima data cand incerc aceasta placinta,este usor de facut si e gustoasa. Am folosit spanac congelat dar merge si proaspat, am taiat ceapa marunt,am pus-o la calit putin,peste am adaugat spanacul,car a fost scurs de apa in prealabil, l-am calit pana sa evaporat apa.
Intr-un castron am pus branza telemea,cele 2oua batute  si vreo 6lg de parmesan, am pus si spanacul si am amestecat totul.
Am luat o tava si am uns-o cu unt topit,  am pus cc 6foi placinta,pe care le-am uns pe fiecare cu unt,dupa am turnat compozitia peste foi, punem restul de foi unse cu unt, pliem marginile si ungem ultima foaie cu unt. Dam la cuptor pana isi schimba culoarea,devine putin aurie.


Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics