12 dec. 2013

Dulceata caise

Nu imi plac lucrurile complicate, caut retete cat mai usor de preparat dar si gustoase in acelasi timp.

Ingrediente: 2 kg caise,1 kg zahar, 2 felii lamaie, 1 plic gelfix

Am confiscat cca 2 kg de caise de la tara, am scos samburii si le-am taiat marunt.
Plicul de gelfix l-am amestecat cu 2 lingur de zahar si am pus continutul peste caise, au fiert timp de 5 minute la foc iute amestecand incontinuu, dupa am pus si restul de zahar am mai fiert 10 minute. Am spalat borcanele le-am uscat si am turnat dulceata fierbinte, am intors 5 minute borcanele cu capacul in jos si le-am facut loc in camara:)


Un comentariu:

Unknown spunea...

Buna!!!Am vazut o postare pe miresici.ro.Imi poti da si mie numarul lui catalin de la radio dada?am nevoie urgenta de el

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics