18 nov. 2010

Cartofi cu crusta


Ingrediente:
  • 4 cartofi mari
  • malai
  • ulei de masline
  • sare
  • boia
  • usturoi praf
Mod de preparare

Nu stiam in ce mod sa gatesc cartofii, am gasit aceasta reteta pe un site si am pus-o in practica...
Cartofii se spala cu un burete aspru sau se curata coaja,eu am curatat-o si apoi se taie felii pe lung, in 4 sau 6 felii, eu i-am taiat cuburi (nu necesita fierbere)
Se toarna uleiul deasupra lor si se amesteca pana fiecare felie e acoperita de ulei.
Se amesteca intr-un bol condimentele cu malai si se toarna in "ploaie" peste cartofi si se aseaza apoi intr-un singur strat (cu coaja in jos) pe o tava tapetata cu hartie de copt.
Se dau la cuptor la 250C pentru 25-30 minute. Se servesc imediat.
I-am servit langa batoane de peste....


 

Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics