19 oct. 2015

Mic dejun cu avocado

Avocado este atat de hranitor, incat oamenii ar putea supravietui doar cu el. Contine 8% din doza zilnica recomandata, de acid folic, 4% din DZR de potasiu si vitamina E, 2% din DZR de fier. Avocado este o sursa excelenta de acizi grasi nesaturati de care bebelusul tau are mare nevoie pentru o buna dezvoltare a sistemului nervos central si a creierului.
Ingrediente: avocado, mar, dovleac
 Am copt 1 mar, pe care l-am curatat de coaja si l-am taiat in bucati mai mici, dupa care am pus si o bucata de dovleac taiata si aceasta in felii mai mici, am pus o folie la  vas si le-am lasat pana sau copt.
Am curatat de coaja jum.de avocado l-am taiat bucatele, si le-am pus la pasat pe toate 3. A iesit ceva cremos, pe care la devorat bebe.










Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics