8 iun. 2013

Placintele

Ingrediente:
500g de făină
1plic de drojdie
5 g de zahăr
5g de sare
300 de ml de apă călduță
ceapa verde

Pentru 6 lipii am folosit ingredientele de mai sus. Am pus mai întâi drojdia și zahărul într-o groapă făcută-n făină. Am turnat o parte din apă în aceeași groapă și am presărat și puțină făină peste apă. Tot aici am pus și 2linguri de ulei. Am amestecat ușor făina cu apa aducând-o de pe marginile vasului spre mijloc apoi am turnat și restul de apă. Am frământat aluatul moale timp de zece minute. L-am lăsat să dospească într-un loc ferit de curent, 1/2h. Am tocat mărunt câteva cozi de ceapă verde, dupa ce am intins cate o foaie cu degetele nu foarte mare am presarat cozile de ceapa. Am uns o tigaie cu ulei si le-am pus la fript, pe o parte și pe alta, doar câte un minut jum. Rapid si deliciossss




Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics