11 mar. 2011

Mucenici..

Ingrediente: faina,drojdie,apa,coaja lamaie,apa,zahar,miere,esenta rom,nuca,zahar vanilat,un praf de sare

 Se pune faina intr-un castron,facem cu mana o gaura adaugam drojdia,praful de sare,apa calduta,putin ulei si incepem sa framantam. Eu am pus totul in bolul de la mixer si s-a ocupat el de compozitie, trebuie framantat bine pentru a obtine un aluat elastic si sa nu se lipeasca de maini.
   Lasam in castron aluatul presaram putina faina peste,punem un prosop curat peste si il lasam langa o sursa de caldura c-am 1 ora. Intre timp spargem nucile si le zdrobim,le amestecam cu coaja rasa de lamaie si cu zahar.
  Facem si siropul din zahar,coaja de lamaie,zahar,esenta de rom si il dam in 2 clocote il punem deoparte.
  Punem aluatul pe masa infainata si formam bucati pe care le rulam cu podul palmei, formam un snur dupa care incepem sa impletim eu asa am ales sa ii fac sub forma de snur.
  Ii asezam in tava cu hartie de copt ii ungem  si ii bagam in cuptorul incins in prealabil la 180grade.
  Dupa ce au fost scosi ii insiropam din abundenta si presaram nuca peste...dupa ii devorammmmm.




Un comentariu:

Daniela Addario spunea...

Imi place forma de la mucenici, seamana cu un snurulet de martisor...

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics