13 ian. 2011

Briose

Primele mele briose, am crezut ca o sa fie complicat de facut dar m-am inselat, chiar au avut succes.
Ingrediente: 2 cani faina,1plic praf de copt,5 linguri zahar,3/4 lingurita sare, 3 linguri margarina,2 oua,1 lingurita coaja de portocale rasa,1/2 cana ulei.
Ouale le mixam bine cu zaharul, pana se dizolva, praful de copt il amestecam cu faina,adaugam sarea,margarina, uleiul si amestecam bine pana se omogenizeaza, la sfarsit adaugam faina amestecam bine, pana se formeaza o pasta omogena.
 Umplem formele pentru briose cam 2/3, in mijlocul fiecarei briose adaugam bucatele de portocala si putina finetti. Incalzim cuptorul, le asezam intr-o tava cu hartie de copt si le lasam 25-30 minute sau pana devin aurii.
Cand le scoatem le pudram cu zahar,bombonele sau cu ce doriti.
Din aluatul ramas am mai facut cativa biscuiti si i-am pudrat cu scortisoara.





Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics