16 nov. 2010

Pachetele cu cabanos

Ingredient

  • 1 pachet cu foi 
  • 1 rosie
  • telemea
  • marar
  • dulceata
  • ciuperci
  • cabanos
  • masline
  • Timp de preparare: Peste 30 minute
  • Complexitate: Usor
  • Numar de portii: 4
Mod de preparare
Ne trebuie un pachet cu foi de placinta care le desfacem si le taiem in patratele, le umplem cu ce avem prin frigider. Eu am optat pentru cabanos, ciuperci, masline, rosii, dulceata si telemea pe care am sfaramat-o am adaugat putin marar si am asezat compozitia pe jumatate de felie de rosie.
La sfarsit am asezat pachetelele pe o tava si le-am uns cu ou. Tava am bagat-o la cuptorul incins pentru 20 minute. Rezultatul a fost delicios. Reteta a fost preluata de la Teo.





    Niciun comentariu:

    Postări populare


    Check PageRank

    prafdesare.blogspot.ro Web analytics