18 nov. 2010

Crispy strips


Ingrediente:
  • piept de pui
  • boia dulce sau picanta
  • usturoi
  • sare
  • piper
  • busuioc
  • oregano
  • o lingurita mustar
Mod de preparare
Se taie pieptul de pui fasii groase de 1 deget. Se spala bine si se pun intr-un castron se pun condimentele peste pui si se amesteca, se acopera cu folie castronul si se da la frigider pentru 2/4 ore.

Intr-un bol bateti oul cu un praf de sare si bia picanta, apoi adaugati laptele eu nu am avut lapte si am facut fara.

Treceti fiecare fasie de pui prin amestecul de faina, apoi prin cel de lapte si iar prin amestecul de faina. Cand dati prin faina dati cu degetele umede prin faina ca sa se formeze acele "zdrente" specifice.

Am incins bine de tot uleiul. Am pus cate 5-6 fasii de pui o data pentru fix 3 minute. Le-am scos cu o paleta pe o farfurie cu servetele sa absoarba grasimea.

Lasati crispy strips la racit macar 10 minute, ca sa se inmoaie un pic crusta. Se servesc caldute sau reci.

O sa mai fac deoarece au fost delicioase..si am sa fac si poza de final... 

Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics