20 nov. 2010

Acrituri

Ingrediente:
  • gogosari
  • castraveti
  • usturoi
  • piper boabe
  • mustar boabe
  • marar uscat
  • ceapa
  • otet
  • morcov
  • plicuri dr.oetker
Intr-o zi intrand in scara, mirosea a muraturi si am zis ce ar fi sa pun si eu cateva borcane, nu prea am mai pus eu ultima data nu mi-au iesit sa vedem de data asta sa imi incerc norocu... am luat din piata niste leguminoase(gogosari, castravezi, ceapa... tot ce trebuie) si m-am pus pe conservare.

Am spalat legumele, le-am sters, le/am taiat, le/am asezat in borcane am pus felii de ceapa,marar,uscat,boabe piper,boabe mustar,usturoi si morcov rondele.

Am folosit plicurile de la dr.oetker picant si dulce acrisor am pus aceste plicuri in oala,am adaugat apa, otet, am amestecat incontinuu cateva minute si am turnat compozitia fierbinte in borcane, dupa care am pus capacul.

Am facut 2 borcane castraveti,2 gogosari si 1 amestecate taiate felii sper sa iasa bune.


Niciun comentariu:

Postări populare


Check PageRank

prafdesare.blogspot.ro Web analytics